Descriere
RegioRest este o solutie software de gestiune pentru restaurante, care asigura un control maxim asupra activitatii desfasurate. Aceasta se poate integra foarte usor cu sistemul RegioHot pentru gestiune hoteliera.
Cui se adreseaza?
-Restaurante
-Baruri
-Cafenele
-Fast – food - uri
-Pizzerii
-Cluburi
-Pub-uri
-Cantine
-Alte Unitati de Alimentare Publica
Caracteristici RegioREST:
-Este impartit in 2 module: FRONT - OFFICE - punct de vanzare si BACK-OFFICE.
-Poate fi usor integrat cu solutia RegiHOT care asigura un management complet pentru hoteluri.
-Interfata prietenoasa, usor de utilizat, asistenta la utilizare.
-Posibilitate de personalizare sau dezvoltare a aplicatiei in functie de cerintele clientului.
-Interfata special proiectata pentru operarea cu ajutorul unui Touch-screen.
-Urmarirea activitatii de la distanta.
-Integrare cu diferite tipuri de case de marcat.
-Posibilitate centralizare date intr-un Head-Office chiar si pentru un numar mai mare de unitati apartinand aceluiasi brand.
Functii aplicatie RegioREST:
-Acces utilizatori pe baza de parola si / sau card;
-Definire utilizatori si acces limitat in functie de categorie: Administrator, Ospatar, alti utilizatori.
-Alocare mese pe ospatari;
-Preluare comenzi la sectii (bucatarie, bar, pizzerii etc.) cu ajutorul imprimantelor departamentale
-Retetar – gestionare stocuri si materii prime pe baza retetelor.
-Posibilitate de modificare retete sau preparare produse in momentul preluarii comenzii de la clienti.
-Transfer de produse intre note de plata cu confirmare ospatari implicati.
-Transfer note de plata intre ospatari ( inchidere tura, inchidere de zi ) cu confirmare ospatari implicati.
-Avertizari pentru produse expirate sau stoc sub pragul minim.
-Cautare produse dupa : meniu, cod, cod de bare.
-Monitorizare restaurant cu ajutorul interfetei de vanzari: note deschise/inchise/la plata, timp de asteptare, ospatari etc.
-Discount pe clase de produse : Card de fidelitate, Happy Hours.
-Anulare si retur produse de pe notele de plata, eventual cu confirmarea sefului de sala.
-Posibilitate inchidere note de plata pe protocol.
-Tiparire bonuri fiscale pe diferite modele de case de marcat.
-Tiparire note de plata si comenzi pe diverse tipuri de imprimante departamentale.
-Modalitati de plata multiple: cash, card, bonuri valorice, vouchere, protocol.
-Posibilitate emitere facturi clienti.
-Identificare clienti dupa card de fidelitate.
-Rezervari mese si preluare comenzi telefonice.
-Diverse tipuri de rapoarte: stocuri, intrari, iesiri, diferente, balanta, inventar, expirare produse, statistica vanzari, necesar aprovizionare, rezervari, fise de magazie, niruri, avize, clienti, etc.
-Rapoarte privind activitatea angajatilor.
-Posibilitate urmarire activitate de la distanta prin conexiune la internet.
-Modalitati multiple de securizare si salvare a informatiilor.
-Posibilitate de transmitere a datelor ( notelor de plata, comenzilor, rapoartelor etc ) direct la receptia hotelului, prin conectarea la solutia RegioHOT.
-Posibilitatea de dezvoltare de module noi personalizate in functie de cerintele clientului.